close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

אופנים חשמליים – למי זה יכול להתאים ולמה משתלם להשקיע בהם?

מערכת שורשיח ניסן, תשפד26/04/2024

רכישה של אופניים חשמליים או קורקינטים היא הרבה יותר זולה מאשר שימוש ברכב פרטי כמובן, וגם הרבה יותר זול מאשר להשתמש בתחבורה ציבורית על בסיס קבוע

תגיות:
צילום: freepik

בשנים האחרונות, אנחנו יכולים לראות, יותר ויותר אנשים בוחרים לרכוש אמצעים כמו אופניים או קורקינטים חשמליים, מתוך כוונה להתנייד בהם ממקום למקום, במהלך היום, במקום לעשות שימוש בכלי תחבורה "שגרתיים" דוגמא רכב פרטי או תחבורה ציבורית.

קורקינטים או אופנים חשמליים, מאוד פופולאריים לשימוש בקרב מבוגרים וצעירים, בכל רחבי הארץ. אנחנו יכולים למצוא אותם בקרב אנשים העושים בהם שימוש לצורך נסיעות

צילום: freepik
מהבית אל מקום העבודה שלהם, לימודים, קניות, בילויים ועוד. במקרים מסוימים, בפרט בקרב משתמשי אופניים חשמליים, הרי שהשימוש בהם נעשה גם לצרכים מקצועיים, קרי הם עושים שימוש באופניים לעבודה עצמה.

הביקוש הרב לאופניים וכן קורקינטים חשמליים, יוצרים כמובן היצע רחב. ניתן למצוא לא מעט חנויות ואתרי אינטרנט המציעים קטלוגים נרחבים של כלים אלו. מדובר בדגמים שונים, הנבדלים אחד מהשני, בין אם זה באיכות, עוצמה, גודל ואפילו בפונקציות השונות שניתן למצוא בכלים אלו. בכל מקרה, בין אם מחפשים דגם פשוט ובין אם מחפשים דגם מיוחד, מוטב לחפש כלי שיתאים לצרכים, תנאים וכן לרכוש אותו אך ורק במקום המתמחה בכך ולא בכל חנות או אתר אינטרנט.

למי זה יכול להתאים?
אופניים חשמליים או קורקינטים חשמליים יכולים להתאים לקבוצות שונות של אנשים. זו השקעה משתלמת לטווח של שנים, גם אם בשלב מסוים, לא צריך לעשות שימוש בכלי, לשם הכוונה המקורית לה הוא נועד.

למשל, אנשים שאין להם רכב פרטי או לחילופין מעדיפים לא להתנייד איתו בתוך העיר ורוצים להגיע מהר ממקום למקום, בצורה נוחה. מוטב להם להשתמש באופניים חשמליים מאשר בתחבורה ציבורית.

דוגמא אחרת, אנשים שיש להם רק רכב אחד בבית והוא משרת את בן או בת הזוג. כך במקום לרכוש רכב נוסף, הם יכולים, במצבים שונים, להשתמש באופניים או קורקינטים. זה הרבה חסכוני מאוד.

עוד קבוצה שיכולה ליהנות משימוש בכלים אלו, הם חבר'ה צעירים שאין להם עדיין רישיון ולא רוצים להיות תלויים בהורים או להשתמש בתחבורה ציבורית כל הזמן. כך הם יכולים לנסוע לבית ספר, להיפגש חברים, להגיע לחוגים, בצורה קלה, נוחה, מתי שהם רוצים.

אופניים חשמליים יכולים להתאים גם למי שעובד מחוץ לעיר וצריך להשתמש ברכבת בשביל להגיע ממקום למקום. הוא יכול לרכב עד התחנה ומשם להמשיך ברכבת.

למה זו השקעה משתלמת?
בסופו של דבר, רכישה של אופניים חשמליים או קורקינטים היא הרבה יותר זולה מאשר שימוש ברכב פרטי כמובן, וגם הרבה יותר זול מאשר להשתמש בתחבורה ציבורית על בסיס קבוע.

מדובר בכלים שלא צוברים בלאי כל כך מהר ואפשר להשתמש בהם לאורך שנים ארוכות ללא שום בעיה. כל מה שצריך לעשות, זה לרכוש דגם איכותי, במקום מוכר, ולשמור עליו היטב.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה